Opatření souvisejících s omezením šíření viru COVID-19

Datum: 16.3.2020
obrázek

Vážení obchodní partneři,

v důsledku stávajících opatření a nařízení souvisejících s omezením šíření viru COVID-19 jsme přistoupili k následujícím opatřením.

S platností od 17.3. všichni zaměstnanci kromě zaměstnanců ve skladu budou pracovat z domova.

Současně s tímto opatřením uzavíráme naše kancelářské prostory pro veškeré návštěvy a všechny případné schůzky jsou minimálně do 24.3. zrušeny.

 

Příjem veškerých zakázek bude standardně zajištěn, nicméně může dojít k mírným zdržením s jejich zpracováním.

Pokud ještě zasíláte objednávky písemně, žádáme Vás o jejich zaslání elektronicky na e-mail: objednavky@ktp.cz.

 

Provoz skladu je standardně PO – PÁ v čase 8:00 - 16:30 hod.

Při předávání zboží se prosím řiďte pokyny přítomného skladníka.

Přístup do skladu mimo zaměstnanců společnosti je zakázán.

 

Pro případné dotazy volejte +420 261 112 921

 

Všechna tato opatření jsou platná do odvolání.

Děkujeme Vám za pochopení.

vedení společnosti